Moeilijke conflictsituaties in je team stap voor stap aanpakken
Conflicten in teams zijn onvermijdelijk, maar hoe je ermee omgaat maakt het verschil. Want conflicten leiden tot een lagere productiviteit en tevredenheid in je team.
In dit webinar leer je conflicten tijdig herkennen en krijg je een concreet stappenplan om escalatie te vermijden. Met veel aandacht voor praktijkcases uit jouw eigen werkomgeving reiken we je een houvast aan om moeilijke gesprekken aan te pakken en het team terug op spoor te krijgen.
We geven dankzij een uitgebreide intervisie elkaar de mogelijkheid om succesvolle aanpakken en tips & tricks te bespreken.
Thema’s die aan bod zullen komen zijn onder andere:
- Wat is een conflict (t.o.v. meningsverschil)?
- Typologie van conflicten
- Escalatiefasen van Glasl
Op de hoogte blijven van niet te missen studiedagen? Klik hier om in te schrijven op de nieuwsbrief "Lokaal personeelsbeleid | HRMConnect".