Zomerwebinar - Klantgerichtheid 2.0: meebewegen met de burger
De wereld verandert, en dat geldt ook voor de verwachtingen van de burger. Digitalisering maakt steeds meer mogelijk, maar tegelijkertijd botsen de klassieke loketuren vaak met het drukke dagelijkse leven. Hoe zorg je er als lokaal bestuur voor dat je klantgericht én klantvriendelijk blijft, zelfs in tijden van verandering? Hoe speel je in op de beloftes van flexibiliteit die beleidsmakers maakten tijdens de verkiezingen? En waar ligt de grens tussen werkbaarheid, klantgerichtheid en klantvriendelijkheid, bijvoorbeeld als het gaat om openingstijden?
Dit zomerwebinar, gegeven door experte Ann Moreels, biedt je de kans om antwoorden te vinden op deze actuele vragen. Ze neemt je mee in de wereld van klantgerichtheid 2.0 en laat je zien hoe je de veranderende verwachtingen van burgers kunt combineren met efficiënte, mensgerichte dienstverlening.
In deze interactieve en energieke sessie behandelen we:
-
Wat verwacht de burger (en de politicus) vandaag écht?
-
Hoe combineer je efficiëntie met menselijkheid?
-
Wat doe je als je beleid schuurt met de klantverwachtingen?
We inspireren je met concrete voorbeelden en geven je praktische tips voor klantgerichte en klantvriendelijke communicatie en dienstverlening. Dit is dé kans om nieuwe inzichten op te doen en direct aan de slag te gaan met verbeteringen in jouw werking.
Schrijf je in en laat je inspireren door nieuwe inzichten, veel interactie en waardevolle netwerkmogelijkheden. We kijken ernaar uit je te verwelkomen!
Op de hoogte blijven van niet te missen studiedagen? Klik hier om in te schrijven op de nieuwsbrief "Lokale organisatie en werking | MATConnect".
