Webinarreeks | Soft skills voor baliemedewerkers en -leidinggevenden
Vandaag horen we heel veel over de mondigheid van de burger en klanten. Vaak wordt zelfs verwezen naar agressiviteit … Zie ook de signalen die VVSG in 2022 verspreidde in de nationale pers m.b.t. de soms negatieve ervaringen van medewerkers in lokale besturen.
Maar hoe ga je om met die mondige burger? Er is zeker niet één kader of oplossing te formuleren, maar we kunnen wel proberen om handvaten aan te reiken om er beter mee om te gaan en om mekaar daarin te versterken. Niet alleen voor baliemedewerkers zelf die rechtstreeks in contact komen met burgers/klanten, maar ook voor hun leidinggevenden. Ook zij kunnen een belangrijke rol spelen om dit soort situaties beter op te vangen.
Klik hieronder op 'Meer info' voor gedetailleerde informatie over elke sessie. Inschrijven voor de volledige reeks in één beweging is ook mogelijk.
NIEUWE REEKS OP DE KALENDER!
Klik hier.
Op de hoogte blijven van niet te missen studiedagen? Klik hier om in te schrijven op de nieuwsbrief "Lokale organisatie en werking | MATConnect".